Se opptak fra #HelseViken 19.mai!

27.04.2026

«Samarbeid om bedre og mer effektive helsetjenester»

Velkommen til vårens #HelseViken i Drammen 19.mai. Dette er vårens store møteplass for helsetjenesten, akademia og helsenæringen. Tema for samlingen er samarbeid om bedre og mer effektive helsetjenester. Mange av dagens utfordringer kan kun løses i samarbeid mellom tjenestenivåene og i samarbeid med leverandører som lager nye løsninger. Hvordan kan vi jobbe sammen regionalt og nasjonalt for å styrke kompetanse, systemer, strukturer og organisering som tar bort tidstyver og sikrer kvalitative og gode helsetjenester og i fremtiden?

Også i år samarbeider vi med Norway Health Tech, Næringsforeningen i Drammensregionen, DigiViken, USHT og kommunehelsesamarbeidet om programmet på HelseViken. Les mer her om partnerne i HelseHub

Se opptak fra dagen her: Opptak fra HelseViken 19.mai 2026

Last ned:
Oppsummering Av Innspill På HelseViken 19.mai 2026

Presentasjoner HelseViken 15.mai 2026